وظائف خالية بشركة سيستم تكنيك
مطلوب لشركة سيستم تكنيك اخصائى شؤون عاملين
Personnel Specialist Jobs In System Technique
System Technique requires Personnel Specialist
للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل
System Technique Jobs |
* جميع الترجمات معتمدة على جوجل
الشروط | Job Requirements
Bachelor degree.2–4 yrs in the same field.
Good English Skills.
Excellent MS Office ( Word - Excel - PowerPoint ...etc)
Very Good Internet search
Good experience HR computer systems ( ERP preferred )
Communication Skills & Time Management Skills.
Any HR studies is a plus.
ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
درجة البكالوريوس.
2-4 سنوات في نفس المجال.
مهارات جيدة في اللغة الإنجليزية.
ممتاز مايكروسوفت أوفيس (وورد - اكسل - باور بوينت ... الخ)
جيد جدا البحث على الإنترنت
خبرة جيدة في أنظمة الكمبيوتر HR (يفضل نظام ERP)
مهارات الاتصال ومهارات إدارة الوقت.
أي دراسات الموارد البشرية هو زائد.
مهام الوظيفة | Job Duties
مهام وظائف اخصائى شؤون عاملين في مصر | job duties For Personnel Specialist Jobs In Egypt
Responsible for all Personnel activities and dealing with government authorities, such as labor office, social insurance authorities, and medical insurance and build a strong relationship with them.Prepare social insurance records and maintain employee’s files and ensure fully meeting the requirements.
Record and manage the attendance, work system activities and documents of both company's employees and the outsourced team regarding the leaves and vacations, shift exchange, over time, absence without permission, penalty, incentives, and end of service and new hiring to prepare the monthly salary effects sheet and meet the legal requirements.
Assist in the monthly salary effects sheet to be reviewed and approved by the HR manager then send it to the personnel and payroll supervisor to prepare the monthly payroll.
Follow up the recruitment process with new candidates and review the required documents.
Participate in all HR functions and activities such as, recruitment, training, performance management, Satisfaction survey, Egy roll, policies, and procedures, to increase the employee satisfaction.
Develop HR monthly reports.
Responsible for Social Insurance forms 1, 2 & 6.
Develop the needed statistics and reports related to business need.
Maintains personnel files in compliance with applicable legal requirements.
Processes personnel action forms and ensures proper approvals; disseminates approved forms.
Maintains personnel files and keeps employee records up-to-date by processing employee status changes in timely fashion.
Prepares paperwork required to place employee on payroll and establishes personnel file.
Prepare necessary documents and contracts.
Handle and Follow up with medical insurance companies.
Assist team members in their tasks, including attendance monitoring, attendance validation, missing attendance investigations, and other
Receive and prepare requests for employee-related documents such as salary certificates, salary transfer letters, payslips, ID cards, staff discount cards, transportation passes, and other
Handle and follow up on the bank account openings for new joiners and ensure that bank requirements with regards to new applications are met
ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
مسؤول عن جميع أنشطة الموظفين والتعامل مع السلطات الحكومية ، مثل مكتب العمل ، وسلطات التأمين الاجتماعي ، والتأمين الطبي وبناء علاقة قوية معهم.
إعداد سجلات التأمين الاجتماعي والحفاظ على ملفات الموظفين والتأكد من تلبية المتطلبات بالكامل.
تسجيل وإدارة الحضور وأنشطة نظام العمل والوثائق الخاصة بكل من موظفي الشركة وفريق الاستعانة بمصادر خارجية فيما يتعلق بالأوراق والعطلات ، وتبادل المناوبة ، مع مرور الوقت ، والغياب بدون إذن ، والعقوبة ، والحوافز ، ونهاية الخدمة والتوظيف الجديد لإعداد الشهرية ورقة آثار الرواتب وتلبية المتطلبات القانونية.
المساعدة في ورقة الآثار الشهرية لمراجعة الراتب والموافقة عليها من قبل مدير الموارد البشرية ثم إرسالها إلى الموظفين والموظفين كشوف المرتبات لإعداد الرواتب الشهرية.
متابعة عملية التوظيف مع المرشحين الجدد ومراجعة الوثائق المطلوبة.
المشاركة في جميع وظائف وأنشطة الموارد البشرية مثل التوظيف ، التدريب ، إدارة الأداء ، استبيان الرضا ، وسياسة وإجراءات Egy ، لزيادة رضا الموظفين.
تطوير تقارير شهرية للموارد البشرية.
مسؤولة عن أشكال التأمين الاجتماعي 1 و 2 و 6.
تطوير الإحصاءات والتقارير اللازمة المتعلقة باحتياجات العمل.
يحتفظ بملفات الموظفين وفقًا للمتطلبات القانونية المعمول بها.
يعالج نماذج عمل الموظفين ويضمن الحصول على الموافقات المناسبة ؛ ينشر النماذج المعتمدة.
يحتفظ بملفات الموظفين ويحافظ على سجلات الموظفين محدثة عن طريق معالجة تغييرات حالة الموظفين في الوقت المناسب.
يقوم بإعداد الأوراق المطلوبة لوضع الموظف على كشوف المرتبات وإنشاء ملف الموظفين.
قم بإعداد الوثائق والعقود اللازمة.
التعامل مع شركات التأمين الطبي ومتابعتها.
مساعدة أعضاء الفريق في مهامهم ، بما في ذلك مراقبة الحضور ، والتحقق من الحضور ، وفقدان تحقيقات الحضور ، وغيرها
تلقي وتجهيز طلبات الوثائق المتعلقة بالموظفين مثل شهادات الرواتب ، ورسائل تحويل الراتب ، والشيكات ، وبطاقات الهوية ، وبطاقات الخصم للموظفين ، وممرات النقل ، وغيرها
معالجة ومتابعة فتح الحسابات المصرفية للناشرين الجدد والتأكد من استيفاء متطلبات البنك فيما يتعلق بالتطبيقات الجديدة
الاتصال | Connection
الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
مقر شركة سيستم تكنيك : ابو رواش - الجيزة
عن شركة سيستم تكنيك : Today System Technique specializes in providing turnkey solutions, from concept design to construction and commissioning of water treatment systems and effluent treatment plants. We have also recently added boiler houses and steam engineering to our range of offerings.
للتقديم لوظيفة اخصائى شؤون عاملين بشركة سيستم تكنيك يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Personnel Specialist job vacancy in System Technique please send your CV to E-Mail
hr@systemtechnique.com
mentioning the job title in the subject line
او عن طريق نموذج التقدم للوظائف على الموقع الرسمي للشركة