Human Resources Generalist @ Elfahd Auto Group


وظائف خالية بشركة الفهد أوتو جروب

مطلوب لشركة الفهد أوتو جروب اخصائي موارد بشرية

Human Resources Generalist Jobs In Elfahd Auto Group

Elfahd Auto Group requires Human Resources Generalist

للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل


Job Summary

Job Title: Human Resources Generalist
Employer: Elfahd Auto Group
Career Level: Experienced (Non-Manager)
Experience Needed: Requirements
Job Type : Full Time
Salary: Negotiable
Vacancies: Opportunities



* جميع الترجمات معتمدة على جوجل

الوصف الوظيف لوظيفة اخصائي موارد بشرية | Human Resources Generalist Job Description

الشروط | Job Requirements

V.good in English
V.good Microsoft office
Experience 3-5 years
Maximum age 35
Prefered DIPLOMA
FEMALES ONLY


ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
V.good باللغة الإنجليزية
V.good مايكروسوفت أوفيس
تجربة 3-5 سنوات
الحد الأقصى للسن 35
المفضل دبلومة
الإناث فقط


مهام الوظيفة | Job Duties

مهام وظائف اخصائي موارد بشرية في مصر | job duties For Human Resources Generalist Jobs In Egypt

Carry out administrative services from the security and guarding of the facilities of the institution in a sustainable manner, as well as reception, cleaning, buffet, maintenance and archiving of the work of the institution in a special archive in a systematic and accurate way to help others to do their job perfectly.
Carry out procedures and policies to ensure the attendance and departure of employees and the disbursement of their financial dues and the entitlement of the leave withdrawn by them.
Carry out social, cultural and sports activities in order to consolidate the relations of friendship and understanding between the employees of the Foundation and to develop their cultural and social level, raise their morale and deepen their belonging to the Foundation.
Carry out the work of administrative affairs and review and distribute them to the other administrative units of the Foundation and related to them after adoption and application of regulations and administrative decisions to which the institution.
Comply with the implementation and control of all systems and regulations governing the affairs of administrative affairs and provide administrative assistance to other sectors, sections and units of the institution to facilitate compliance and effective application.
Conduct public relations work from receptions, meetings, interviews and parties.
Determine the human resources needs of the senior management to take their approval and approval thereof, and then to carry out the recruitment work and recruitment procedures and provide documentation and processing of labor contracts in accordance with the policies, regulations and regulations of the institution.
Determine the training needs of the staff of the institution and in coordination with other departments and departments to complete the planning and implementation and evaluation of the results.
Develop the best systems and procedures for occupational safety and address imbalances, if any, to prevent future accidents.
Ensuring that employees comply with labor regulations, procedures and policies, and provide all necessary forms, documents and documents and ensure that they are kept, used and handled in the proper manner.
Implementation of the automation of all procedures and methods of work at the institution through the application of the latest automated systems.
Participate in the development of standards and tools for evaluation of work performance and start implementing them after their adoption within the limits of competence.
Preparation of periodic reports on human resources work and proposals for their development and implementation after adoption.
Prepare payrolls for employees of the Foundation and reports on work and discipline information in the work and implementation of promotion procedures, transportation and leave, performance evaluation, training and health services and termination of service and other numbers and the necessary reports thereon.
Provide integrated health care for the employees of the institution and work to raise the level of health awareness.


ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل

القيام بالخدمات الإدارية من أمن وحراسة منشآت المؤسسة بطريقة مستدامة ، وكذلك الاستقبال والتنظيف والبوفيه والصيانة وأرشفة أعمال المؤسسة في أرشيف خاص بطريقة منهجية ودقيقة للمساعدة الآخرين للقيام بعملهم على أكمل وجه.
تنفيذ الإجراءات والسياسات لضمان حضور ومغادرة الموظفين وصرف مستحقاتهم المالية واستحقاق الإجازة المسحوبة من قبلهم.
القيام بأنشطة اجتماعية وثقافية ورياضية لتوطيد علاقات الصداقة والتفاهم بين موظفي المؤسسة وتنمية مستواهم الثقافي والاجتماعي ورفع معنوياتهم وتعميق انتمائهم للمؤسسة.
القيام بأعمال الشؤون الإدارية ومراجعتها وتوزيعها على الوحدات الإدارية الأخرى التابعة للمؤسسة والمتعلقة بها بعد اعتماد وتطبيق اللوائح والقرارات الإدارية للمؤسسة.
الامتثال لتنفيذ ومراقبة جميع الأنظمة واللوائح التي تحكم شؤون الشؤون الإدارية وتقديم المساعدة الإدارية لقطاعات وأقسام ووحدات المؤسسة الأخرى لتسهيل الامتثال والتطبيق الفعال.
إجراء أعمال العلاقات العامة من حفلات الاستقبال والاجتماعات والمقابلات والحفلات.
تحديد احتياجات الموارد البشرية للإدارة العليا للحصول على موافقتها والموافقة عليها ، ومن ثم القيام بأعمال التوظيف وإجراءات التوظيف وتقديم الوثائق وتجهيز عقود العمل وفقا لسياسات ولوائح وأنظمة المؤسسة.
تحديد الاحتياجات التدريبية لموظفي المؤسسة وبالتنسيق مع الإدارات والإدارات الأخرى لاستكمال تخطيط وتنفيذ وتقييم النتائج.
تطوير أفضل النظم والإجراءات للسلامة المهنية ومعالجة الاختلالات ، إن وجدت ، لمنع وقوع الحوادث في المستقبل.
التأكد من التزام الموظفين بلوائح وإجراءات وسياسات العمل ، وتقديم جميع النماذج والمستندات والوثائق اللازمة والتأكد من الاحتفاظ بها واستخدامها والتعامل معها بالطريقة المناسبة.
تنفيذ أتمتة جميع الإجراءات وطرق العمل في المؤسسة من خلال تطبيق أحدث النظم الآلية.
المشاركة في وضع المعايير والأدوات لتقييم أداء العمل والبدء في تنفيذها بعد اعتمادها في حدود الاختصاص.
إعداد التقارير الدورية عن أعمال الموارد البشرية ومقترحات تطويرها وتنفيذها بعد اعتمادها.
إعداد كشوف الرواتب لموظفي المؤسسة والتقارير المتعلقة بمعلومات العمل والانضباط في العمل وتنفيذ إجراءات الترقية والنقل والإجازات وتقييم الأداء والتدريب والخدمات الصحية وإنهاء الخدمة وأرقام أخرى والتقارير اللازمة بشأنها.
توفير الرعاية الصحية المتكاملة للعاملين بالمؤسسة والعمل على رفع مستوى الوعي الصحي.

الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
صفحة الفيس بوك الخاصة بالشركة FB Page
مقر شركة الفهد أوتو جروب : مدينة نصر - القاهرة
عن شركة الفهد للسيارات :
El Fahd Car Rental & Limousine is a specialized company in the car renting field. It was founded in 1994 and is considered one of the first in this field.
Our policy was clear from the beginning which is introducing the best service with a very professionalism and the highest quality. Loyalty, honest and trust, that’s what we call “our basis”.
We have a fleet of the most brand new cars: limousine cars (4 passengers, 4x4), buses, mini-buses, van, micro-buses.
In addition to a group of experienced staff and drivers of the highest level of effectiveness, all of them are able to deal with different nationalities. We’ve also got a maintenance team who can serve you anytime and anywhere. You will never worry if you made an accident because all of our cars are under full insurance.
El Fahd is distinguished with the simplicity in dealing far from routine and unnecessary procedures. We can deliver our service to the customers any time & 24 hours a week and wherever inside the capital.
المزيد من وظائف الفهد للسيارات :
اخصائي موارد بشرية | HR Specialist - Al Fahd Auto Group



للتقديم لوظيفة اخصائي موارد بشرية بشركة الفهد أوتو جروب يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Human Resources Generalist job vacancy in Elfahd Auto Group please send your CV to E-Mail

info@elfahdautogroup.com

hr@elfahdautogroup.com



mentioning the job title in the subject line


أحدث أقدم