Human Resources Generalist at Arabic Trader


Arabic Trader

Human Resources Generalist

job, Arabic Trader ,Egypt , with Attractive salary and benefits

اخصائي موارد بشرية

وظائف, المتداول العربي, مصر , رواتب مجزية وحوافز







Human Resources Generalist, Job Summary

Job Title: Human Resources Generalist
Employer: Arabic Trader
Career Level: Manager
Job Type : Full Time
Salary: Negotiable


* جميع الترجمات معتمدة على جوجل
الوصف الوظيفي لوظيفة اخصائي موارد بشرية | Human Resources Generalist Job Description

Job Requirements for Human Resources Generalist

BSc of Business Administration or related area.
1-2 years hands-on experience Human Resources (Recruitment, Learning &Development and Performance Management).
Business & Results oriented
Deeply loyal and ethical person with a steel-trap with confidential information
Effective Communications & Time Management Skills.
Effective Follow up skills.
Excellent in command speak & written in English Language.
Good listener with strong written and verbal communication skills and the ability and willingness to provide feedback
Post graduate studies in HR is an asset.
Professional User for Microsoft Office.
Team player who understands we succeed by working together and supporting each other


الشروط المطلوبة لوظيفة اخصائي موارد بشرية

* مترجمة بواسطة جوجل

بكالوريوس إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة.
1-2 سنوات خبرة عملية في إدارة الموارد البشرية (التوظيف ، التعلم والتطوير وإدارة الأداء).
الأعمال والنتائج الموجهة
شخص مخلص وأخلاقي عميق مع فخ الصلب مع معلومات سرية
مهارات الاتصال وإدارة الوقت الفعالة.
مهارات المتابعة الفعالة.
ممتاز في الأمر تحدث وكتب باللغة الإنجليزية.
مستمع جيد مع مهارات اتصال كتابية وشفوية قوية وقدرة ورغبة في تقديم التغذية الراجعة
الدراسات العليا في الموارد البشرية هي أحد الأصول.
مستخدم محترف لـ Microsoft Office.
لاعب فريق يفهم أننا نجحنا من خلال العمل معًا ودعم بعضنا البعض

job duties For Human Resources Generalist Jobs In Egypt

Perform searches for qualified job candidates, using sources such as computer databases, networking, Internet recruiting resources, media advertisements, job fairs, recruiting firms, or employee referrals
Assists in analyzing the given inputs & review the previous performance appraisal of the previous year to create the TNAs of the company staff & supports in designing the Training plan and manages to evaluate the ROIs.
Assists in creating & implementing the talents pool (Succession plan) of the potential calibers across the organization.
Attracting applicants & creating a data base of CVs for applicants matching with the required criteria for the major jobs & continuously update this data base.
Checking the completeness of all the hiring credentials & signing all the hiring documents including contract, social insurance form no 1, bank account application, medical care coverage form.
Clarify the performance cycle & collect the required performance evaluation forms on time.
Communicating with the medical care provider in all the approvals related to scans, labs, and operations.
Coordinates with the Training providers, getting their Training calendars & search for new providers to meet the organization needs.
Creates the required reports & Analysis related to performance Managemen
Creating a finger print for the newly hired employees & completing all the data on the attendance system software.
Handles the required coordination & communication either with the training providers, in-house training .
Handling all the issues related to social insurance office with all the needed documentations.
Keeps & updates training records.
Make first call for the interview to determine the time and date.
Performs the different types & techniques of interviews.
Preparation for the training rounds which will be conducted in the company
Sending social insurance forms 1 & 6 to the head office for signature form the authorized person.
Sending the bank account opening applications to the bank branch & receiving the ATM & password then delivering them to the employee.



مهام وظائف اخصائي موارد بشرية في مصر

* مترجمة بواسطة جوجل

إجراء عمليات البحث عن المرشحين المؤهلين للوظائف ، باستخدام مصادر مثل قواعد بيانات الكمبيوتر ، والتواصل ، وموارد التوظيف عبر الإنترنت ، والإعلانات الإعلامية ، ومعارض الوظائف ، وشركات التوظيف ، أو إحالات الموظفين.
يساعد في تحليل المدخلات المعينة ومراجعة تقييم الأداء السابق للسنة السابقة لإنشاء TNAs لموظفي الشركة ويدعم في تصميم خطة التدريب وتدير لتقييم ROIs.
يساعد في إنشاء وتنفيذ تجمع المواهب (خطة الخلافة) من الكوادر المحتملة في جميع أنحاء المنظمة.
اجتذاب المتقدمين وإنشاء قاعدة بيانات للسير الذاتية للمتقدمين مطابقة للمعايير المطلوبة للوظائف الرئيسية وتحديث قاعدة البيانات هذه باستمرار.
التحقق من اكتمال جميع أوراق اعتماد التوظيف وتوقيع جميع وثائق التوظيف بما في ذلك العقد ، نموذج التأمين الاجتماعي رقم 1 ، طلب حساب مصرفي ، نموذج تغطية الرعاية الطبية.
توضيح دورة الأداء وجمع نماذج تقييم الأداء المطلوبة في الوقت المناسب.
التواصل مع مقدم الرعاية الطبية في جميع الموافقات المتعلقة بالمسح الضوئي والمختبرات والعمليات.
ينسق مع مقدمي التدريب ، والحصول على جداول التدريب الخاصة بهم والبحث عن مقدمي الخدمات الجديدة لتلبية احتياجات المنظمة.
ينشئ التقارير والتحليلات المطلوبة المتعلقة بالأداء Managemen
إنشاء بصمة الإصبع للموظفين المعينين حديثًا واستكمال جميع البيانات الموجودة على برنامج نظام الحضور.
يتعامل مع التنسيق والتواصل المطلوبين مع مقدمي التدريب ، التدريب الداخلي.
التعامل مع جميع القضايا المتعلقة بمكتب التأمين الاجتماعي مع جميع الوثائق المطلوبة.
يحتفظ & تحديث سجلات التدريب.
قم بإجراء أول مكالمة للمقابلة لتحديد الوقت والتاريخ.
إدارة الأداء واستعراض وظيفة:
ينفذ أنواع وتقنيات مختلفة من المقابلات.
التحضير لجولات التدريب التي ستجري في الشركة
إرسال استمارات التأمين الاجتماعي 1 و 6 إلى المكتب الرئيسي للتوقيع على نموذج الشخص المخول.
إرسال طلبات فتح الحساب البنكي إلى فرع البنك واستلام ماكينة الصراف الآلي وكلمة المرور ثم تسليمها إلى الموظف.



الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
صفحة الفيس بوك الخاصة بالشركة FB Page
مقر شركة المتداول العربي : الدقي - الجيزة
عن شركة المتداول العربي :

شركة المتداول العربي للخدمات المالية والتدريب شركة ذات اسم عريق في مجال خدمة المتداولين في الأسواق المالية وتدريبهم وتأهيلهم، ففي الفترة التي كانت تفتقر فيها الساحة العربية لموقع إلكتروني يهتم بتجارة العملات العالمية – الفوركس – انشأ موقع المتداول العربي الإلكتروني عام 2004م ليحتضن جميع المتداولين العرب الذين كانوا يعدون على الأصابع في تلك الفترة. حقق المتداول العربي أعلى المواقع العربية الإلكترونية زيارة حسب تصنيف محركات. بدأ المتداول العربي بتقديم خدماته التعليمية والإخبارية والتدريبية على الانترنت بالإضافة إلى تقديم شركات الوساطة العالمية في مجال تجارة العملات الأجنبية لعملائه وزواره
ومع تزايد الداخلين الجدد لتجارة العملات وانتشار الفوركس في الوطن العربي كان المتداول العربي هو الاختيار الأول لمعظمهم


للتقديم لوظيفة اخصائي موارد بشرية بشركة المتداول العربي يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Human Resources Generalist job vacancy in Arabic Trader please send your CV to E-Mail

career@arabictrader.com & hr@arabictrader.com



mentioning the job title in the subject line






أحدث أقدم