Senior Payroll & Personnel Specialist @ Kanawat for trading and distribution


وظائف خالية بشركة قنوات للتجارة والتوزيع - موزع معتمد لسامسونج

مطلوب لشركة قنوات للتجارة والتوزيع - موزع معتمد لسامسونج اخصائي اول شئون عاملين واجور ومرتبات

Senior Payroll & Personnel Specialist Jobs In Kanawat for trading and distribution

Kanawat for trading and distribution requires Senior Payroll & Personnel Specialist

للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل


* جميع الترجمات معتمدة على جوجل


الشروط | Job Requirements

• Bachelor degree
• HR Diploma or HR certified studies are preferable.
• Good command in English.
• 3 to 5 years of All Personnel & Payroll functions experience is a must.
• Excellent knowledge and practical experience of Egyptian labor related laws (Labor law, social & medical insurance laws)
• Able to build good relationships
• Problem solver and have analytical skills
• Effective interpersonal skills
• Focus on details


ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
• درجة البكالوريوس
• يفضل دبلوم الدراسات HR أو الموارد البشرية المعتمدة.
• امر جيد في الانجليزي.
• 3 إلى 5 سنوات من الخبرة في جميع وظائف الموظفين والرواتب أمر لا بد منه.
• معرفة ممتازة وخبرة عملية للقوانين المصرية المتعلقة بالعمل (قانون العمل ، قوانين التأمينات الاجتماعية والصحية)
• قادرة على بناء علاقات جيدة
• حلالة المشاكل ولديهم مهارات تحليلية
• مهارات فعالة بين الأشخاص
• التركيز على التفاصيل


مهام الوظيفة | Job Duties

مهام وظائف اخصائي اول شئون عاملين واجور ومرتبات في مصر | job duties For Senior Payroll & Personnel Specialist Jobs In Egypt

• Ensure that all documents in the employee file comply with the documents needed as set by the Labor Law and Social Insurance
• Maintain proper relationship & communication with all governmental associations (social insurance offices, labor office, & medical insurance authority) and ensure compliance to governmental and Egyptian labor law standards. Make sure that all governmental documentation records of employees’ are up to date.
• Ensure issuing all governmental monthly and periodical payments checks on time in coordination with the finance department.
• Review and manage employee after hiring benefits including social insurance (form 1, 2, 6), medical insurance, bank account.
• Review monthly attendance and leaves report including overtime, working days, deductions, sick leaves and official vacations that will reflect on employees’ salary and manage vacations yearly settlements.
• Review all employees’ issues like complaints, feedback, HR letters, bank loan requests, inquiries, and salary related issues and make sure that requests are handled and responded on time.
• Ensure all employees database is up to date, maintaining and updating Filling system to ensure compliance with company policies and governmental regulations and ensure that documentation is easily accessible.
• Prepare company monthly payroll in calibration with the finance team.
• Handle all termination procedures and following up on the law suits if available
• Manage records of social insurance and personnel transactions such as hires, promotions, transfers, and terminations
• Review the medical care Invoices to establish medical reports and all other relevant Reports.
• Following up with employee contracts, including their renewal and/or termination Process.

ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
• اﻟﺗﺄﮐد ﻣن أن ﺟﻣﯾﻊ اﻟﻣﺳﺗﻧدات اﻟﻣوﺟودة ﻓﻲ ﻣﻟف اﻟﻣوظف ﺗﺗواﻓق ﻣﻊ اﻟﻣﺳﺗﻧدات اﻟﻣطﻟوﺑﺔ ﻋﻟﯽ اﻟﻧﺣو اﻟذي ﯾﺣدده ﻗﺎﻧون اﻟﻌﻣل واﻟﺿﻣﺎن اﻻﺟﺗﻣﺎﻋﻲ
• الحفاظ على العلاقة والتواصل السليم مع جميع الجمعيات الحكومية (مكاتب التأمين الاجتماعي ، مكتب العمل ، هيئة التأمين الصحي) وضمان الامتثال لمعايير قانون العمل الحكومية المصرية. تأكد من تحديث جميع سجلات وثائق الموظفين الحكومية.
• التأكد من إصدار كافة شيكات المدفوعات الشهرية والدورية الحكومية في الوقت المحدد بالتنسيق مع الإدارة المالية.
• استعراض وإدارة الموظف بعد التعاقد على فوائد بما في ذلك التأمين الاجتماعي (شكل 1 و 2 و 6) ، والتأمين الطبي ، والحساب المصرفي.
• استعراض التقرير الشهري عن الحضور والإجازات ، بما في ذلك ساعات العمل الإضافية وأيام العمل والاستقطاعات والأجازات المرضية والإجازات الرسمية التي ستعكس رواتب الموظفين وإدارة مستوطنات الإجازات السنوية.
• استعراض جميع قضايا الموظفين مثل الشكاوى ، وردود الفعل ، ورسائل الموارد البشرية ، وطلبات القروض المصرفية ، والاستفسارات ، والقضايا المتعلقة بالمرتبات والتأكد من معالجة الطلبات والرد عليها في الوقت المحدد.
• التأكد من تحديث قاعدة بيانات جميع الموظفين والحفاظ على وتحديث نظام التعبئة لضمان الالتزام بسياسات الشركة واللوائح الحكومية وضمان سهولة الوصول إلى الوثائق.
• إعداد كشوف الرواتب الشهرية للشركة في المعايرة مع الفريق المالي.
• التعامل مع جميع إجراءات إنهاء ومتابعة الدعاوى القضائية إذا كانت متوفرة
• إدارة سجلات التأمين الاجتماعي ومعاملات الأفراد مثل التعيينات ، والترقيات ، والتحويلات ، وإنهاء الخدمة
• مراجعة فواتير الرعاية الطبية لإنشاء التقارير الطبية وجميع التقارير الأخرى ذات الصلة.
• متابعة مع عقود الموظفين ، بما في ذلك التجديد و / أو إنهاء العملية.


الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة




للتقديم لوظيفة اخصائي اول شئون عاملين واجور ومرتبات بشركة قنوات للتجارة والتوزيع - موزع معتمد لسامسونج يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Senior Payroll & Personnel Specialist job vacancy in Kanawat for trading and distribution please send your CV to E-Mail



hr@kanawat-eg.com


mentioning the job title in the subject line


او عن طريق نموذج التقدم للوظائف على الموقع الرسمي للشركة

أحدث أقدم