اخصائي موارد بشرية | Human Resources Specialist @ COMEP


وظائف خالية بشركة COMEP

مطلوب لشركة COMEP اخصائي موارد بشرية

Human Resources Specialist Jobs In COMEP

COMEP requires Human Resources Specialist

للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل


* جميع الترجمات معتمدة على جوجل


الشروط | Job Requirements

Bachelor of Business Administration, Commerce or any other - relevant major
Years of Experience: 2-5 years in Recruitment
Good command of English
Good in communication & negotiation skills
Organized and multi-tasked
Excel expert - Good problem-solving skills - Team Player
The ability to work under stress


ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
بكالوريوس في إدارة الأعمال أو التجارة أو أي تخصص آخر ذي صلة
سنوات الخبرة: 2-5 سنوات في التوظيف
إجادة اللغة الإنجليزية
جيد في مهارات الاتصال والتفاوض
منظم ومتعدد المهام
خبير Excel - مهارات حل المشاكل الجيدة - لاعب الفريق
القدرة على العمل تحت الضغط


مهام الوظيفة | Job Duties

مهام وظائف اخصائي موارد بشرية في مصر | job duties For Human Resources Specialist Jobs In Egypt

Participate in preparing annual recruitment plan
Handle company recruitment process (Screen, filter & conduct Human Resources interviews)
Responsible for preparing job offers, contracts and hiring documents
Manage renewal contracts process annually or semi-annually
Review and validate payroll transactions system on a monthly basis
Advise other departments with any data about personnel issues within confidentiality considerations
Prepare monthly reports about the performance; salaries cost reports and other reports as requested
Maintain employees files updates in order to provide accurate and statistical information
Manage filing system for personnel records in accordance with policies and procedures on a regular basis
Update headcount in sort of hiring, resignations, and transfer on database and HR system on a regular basis
Manage employees social insurance entry and exit, Manage medical insurance service in terms of handling new entries, refunds, approvals and exit processes
Fulfil employees requests through HR Accounts Management team like HR letters, payroll inquiries within the agreed service level

ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
المشاركة في إعداد خطة التوظيف السنوية
التعامل مع عملية توظيف الشركة (الشاشة ، تصفية & إجراء مقابلات الموارد البشرية)
مسؤولة عن إعداد عروض العمل والعقود وتوظيف الوثائق
إدارة عملية تجديد العقود سنويًا أو نصف سنويًا
مراجعة والتحقق من صحة نظام معاملات الرواتب على أساس شهري
تقديم المشورة إلى الإدارات الأخرى مع أي بيانات حول قضايا الموظفين في اعتبارات السرية
قم بإعداد تقارير شهرية عن الأداء ؛ تقارير تكاليف الرواتب وغيرها من التقارير حسب الطلب
الحفاظ على تحديثات ملفات الموظفين من أجل توفير معلومات دقيقة وإحصائية
إدارة نظام الإيداع لسجلات الموظفين وفقا للسياسات والإجراءات على أساس منتظم
تحديث عدد الموظفين في نوع من التوظيف والاستقالة ، ونقل على قاعدة البيانات ونظام الموارد البشرية على أساس منتظم
إدارة دخول وخروج موظفي التأمين الاجتماعي ، إدارة خدمة التأمين الطبي من حيث التعامل مع الإدخالات الجديدة ، والمبالغ المستردة ، والموافقات وعمليات الخروج
تلبية طلبات الموظفين من خلال فريق إدارة حسابات الموارد البشرية مثل خطابات الموارد البشرية ، واستفسارات الرواتب ضمن مستوى الخدمة المتفق عليه


الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
صفحة الفيس بوك الخاصة بالشركة FB Page
مقر شركة COMEP : القاهرة الجديدة - القاهرة

عن شركة COMEP : Cooperation for Engineering Services and Installations (Co- ‐MEP), founded in 2007, is a contracting company specializing in Mechanical, Electrical, and Plumbing Solutions (MEP). Co- ‐MEP provides comprehensive design, engineering, and procurement (DEP) services in a broad range of areas, including but not limited to MEP, utilities, infrastructure, civil design and work, landscape, interior finishing, and steel structure.

للتقديم لوظيفة اخصائي موارد بشرية بشركة COMEP يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Human Resources Specialist job vacancy in COMEP please send your CV to E-Mail



info@co-mep.com


mentioning the job title in the subject line
او عن طريق نموذج التقدم للوظائف على الموقع الرسمي للشركة


أحدث أقدم